luni, 18 aprilie 2016

www.salut-it.ro prietenul laptopului/calculatorului tau

Laptopurile și calculatoarele în viața noastră


Îmi amintesc și acum primul nostru calculator, nu era un model foarte performant, dar știai măcar că poți să navighezi cu el. Mergea destul de bine, pentru acele timpuri și nu a părut să ne facă probleme... Asta până când s-a stricat pentru prima oară. Nici nu îmi mai amintesc prin mâinile a câți zeci de ”specialiști” a trecut. Rezultatul era unul dezastruos, calculatorul rezista maxim trei luni după care iar se defecta. Ce n-aș da să îi fi cunoscut pe cei de la www.salut-it.ro atunci...

Service de la www.salut-it.ro


Într-o lume în care calculatoarele și laptopurile sunt cele mai prețioase achiziții ale tinerilor a luat naștere www.salut-it.ro. Este vorba de un service specializat în repararea de laptopuri, calculatoare desktop, dar și în servicii IT software. Pentru ca un laptop sau calculator să ajungă pe mâna celor de la service proprietarul trebuie doar să îi contacteze.

Mai apoi produsul va fi preluat direct de la domiciliu, asta dacă proprietarul nu poate să îl aducă chiar el la service. Urmând ca acesta să ajungă în service, unde specialiștii vor diagnostica problemele și vor oferi un preț. Spre deosebire de alte service-uri, aici am întâlnit posibilitatea de a fi sunată înainte ca produsul să fie reparat și să fiu înștiințată de costurile reparației. De aici, tu decizi dacă îl mai repari sau nu, dacă alegi să mergi pe reparare vei avea parte de o reparare într-un timp cât mai scurt posibil. Dacă nu  dorești să se facă repararea singura taxă pe care o plătești este cea de deplasare, asta desigur dacă nu l-ai predat chiar tu.

Acum au trecut ani buni de când am renunțat la acel calculator și sinceră să fiu îmi pare rău. Dacă l-aș mai avea aș mai face o încercare cu acest service, sunt sigură că aș fi primit un răspuns foarte bun cu privire la el. Mai ales că ei dețin peste 5000 de componente de laptopuri și calculatoare care pot fi folosite la reparații.
Centru de reparatii laptop-uri in Bucuresti

O dată cu trecerea timpului am reușit să îmi cumpăr un laptop, acesta îmi este de folos în special atunci când trebuie să plec în deplasare. El îmi este de folos și în aceste secunde, pentru că fără el blogul meu nu ar mai exista, ar deveni o ruină. Tocmai de aceea nu aș vedea cum ar fi viața mea fără un astfel de prieten de nădejde.

Mă bucur însă că am reușit să îmi fac în mediul online un alt fel de prieteni la care să pot apela dacă vreodată voi întâmpina probleme cu laptopul. Cred că la ei m-au atras cel mai mult prețurile, nu doar o dată am întâlnit persoane care încercau să își tripleze profitul. Știu că o afacere constă în maximizarea profitului, dar totuși trebuie să îți fidelizezi și clienții. La salut-it.ro am descoperit o echipă frumoasă, cu experiență în domeniu, care încearcă, pe cât posibil, să ofere prețuri accesibile tuturor.

Alegeți să vă păstrați prietenul (laptopul sau calculatorul) cât mai mult lângă voi. Este păcat să renunțați la el fără ca măcar să încercați să aflați cu ce problemă se confruntă și cât ar costa reparația. Uneori în spatele problemelor se poate afla un lucru banal și prin reparare vă puteți bucura în continuare de el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu